2012/06/03

Dementoitumisen tässä vaiheessa.

En muuten ole ollu tarkoituksella hiljaa.
Tai olen, mutta hälläväliä.
Olen ollut kiireinen.
Juoksennellut ympyrää.
Aloittanut työt työharjoittelupaikassani.
Viihtynytkin jopa.
Joten kirjoittaminen vähän jäi.
Käsille oli muutakin tekemistä.
Viiden blogin päivittämisessä on oma työnsä.
Ja siinä että tapittaa liikaa animea.
Tai kuuntelee musiikkia 16 tuntia päivässä.
Tai yrittää leipoa vaikkei osaa.
...tuli muuten pahoja brownieseja.
Välillä minäkin yritän siis elää.
Mutta sitten möngin taas näytön äärelle.
Menetän ajantajuni.
Olen ihan kujalla kaikesta tavallisesta.
Mutta haitanneeko tuo pitkässä juoksussa?
Kun on valvonut yön kuunnellen saksalaista teknoa,
ei ulosannilla ole mitään takeita.
Nyt pitäisi ryhdistäytyä.
Pestä pyykkiä.
Tiskata astiat.
Punoa langasta kengännauhat.
Lukea käsikirjoitus - viimeinkin!
Mutta olen saamaton.
Laiska ja väsynyt.
Ei huvittaisi.
Jätin sukujuhlatkin väliin.
Kaapissa ei ollut mitään mikä olisi miellyttäny,
missä en olisi kokenut näyttäväni pelleltä.
On jokatapauksessa sunnuntai,
ja minulla on lupa vain olla.
Joten taidan ottaa siitä vaarin,
ja mennä torkuille.
Päiväunet!

Olen aikuinen, päätän itse päiväunistani.

Ei kommentteja: